سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۳۵
کد خبر: ۱۱۸۳۳۰
|
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
اولین مسابقه «عکس‌‌نوشت عاشورایی» با عنوان «حسین، نان حلال تمام باباهاست» برگزار می‌شود.
فراخوان اولین مسابقه عکس نوشت عاشورایی منتشر شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، محمد حسن سادات امیری مدیر فرهنگی هنری منطقه۱۱ و دبیر اجرایی مسابقه عکس نوشت عاشورایی با عنوان «حسین نان حلال تمام باباهاست» گفت : در این برنامه که با مشارکت مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود، از کانون‌های ادبی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شرکت کنندگان آزاد دعوت می‌شود یک متن کوتاه (30 کلمه‌ای) در خصوص امام حسین(ع) و یارانشان و همچنین فرهنگ عاشورا با در نظر گرفتن مصادیق ادبی تهیه و به دبیرخانه برنامه در قالب عکس نوشته ارسال کنند. به بهترین متن نوشته شده با رعایت اصول ادبی و انتخاب عکس جوایزی اهدا خواهد شد.

وی در خصوص قوانین شرکت در مسابقه گفت: شرکت در این رویداد برای کانون‌های ادبی مناطق۲۲ گانه و فرهنگ‌سراهای شهر تهران و علاقه‌مندان آزاد است.

علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر روی ۵ عکس مرتبط با موضوعات رویداد ، متن روایی خود را که حداکثر 30 کلمه است، نگارش و همراه عکس مورد نظر ارسال کنند.

همچنین در صورت استفاده از عکس‌های سایر عکاسان در مسابقه، رعایت کلیه حقوق مادی و معنوی عکس بهره‌برداری شده به عهده فرد (شرکت کننده ) است و برگزارکننده مسئولیتی در این خصوص ندارد.

از سوی دیگر برگزار کننده حق استفاده از آثار را برای چاپ در کتاب، بروشور ، پوستر و … را با ذکر نام فرد خواهد داشت. متن‌ها باید کوتاه و ترجیحا تا ۳۰ کلمه باشد.  متن‌ها باید فردی باشد و از ارسال متون کپی شده جدا خودداری شود . نوآوری و خلاقیت در انتخاب عکس‌ها دارای امتیاز است. 

عکس‌هایی که توسط شرکت کنندگان عکاسی و ارسال شود دارای امتیاز ویژه است.

علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند تا ۲۰ شهریور آثار خود را  به صورت فایل به شماره 09028137636 واتس کنند. 



نظر شما