جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۱۸۴۳۱
|
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
قسمت سی و هفتم موشن‌گرافیک «هم‌سایه» به همت فرهنگ‌سرای رویش با محوریت چالش‌های کرونا و مدرسه و زیست‌بوم آموزش مجازی مدارس تولید و منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سی و هفتمین قسمت موشن‌گرافیک «هم‌سایه» که به همت فرهنگ‌سرای رویش تولید و منتشر شده است، در آستانه سال تحصیلی جدید مدارس و دانشگاه‌ها به آسیب‌های آموزش مجازی به عنوان جایگزین آموزش حضوری می‌پردازد.

عدم دیدار و تعاملات گروهی، آسیب‌های روحی روانی، عدم تاب‌آوری خانواده‌ها به دلیل حضور مستمر دانش آموزان در خانه، رسمیت نداشتن کلاس درس، مشکلات جسمی، درگیری‌های خانوادگی، مشکلات عاطفی و رفتاری، کاهش کیفیت آموزشی، خطر افزایش ترک تحصیل در مناطق محروم، شخصیت انفعالی دانش‌آموزان، هزینه‌های اینترنت و کندی شبکه، عدم مهارت در کنترل دانش آموزان در سامانه تدریس، کاهش نظارت پدران و مادران شاغل و پرسه زدن در فضای مجازی از جمله مواردی است که در این موشن‌گرافیک به آنها اشاره شده است.

در موشن‌گرافیک «هم‌سایه» این زنگ خطر به صدا درآمده است که این شرایط ممکن است منجر به از دست دادن یک نسل پویا و کارآمد شود.

این موشن‌گرافیک را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و برای بهره بردن از سایر برنامه‌های مجازی فرهنگ‌سرای رویش می‌توانید به صفحه اینستاگرام این فرهنگ‌سرا به نشانی rouieshfarhangsara مراجعه کنید. همچنین شماره تلفن ۶۶۶۸۸۵۵۱ پاسخگوی سؤالات شهروندان است. 

نظر شما