جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۱
کد خبر: ۱۱۸۴۹۳
|
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
فرهنگ‌سرای قرآن دوره‌های آموزشی قرآنی را با حضور استادان مجرب به صورت غیرحضوری در سامانه قرآن‌لند برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای قرآن دوره‌های آموزشی قرآنی را با حضور استادان مجرب به صورت غیرحضوری در سامانه قرآن‌لند برگزار می‌کند و علاقه‌مندان به قرآن کریم از سراسر کشور در این دوره‌ها شرکت می‌کنند.

از مهم‌ترین این دوره‌ها، کلاس صوت و لحن تخصصی ویژه قاریان و حافظان ممتاز خواهران و برادران است که توسط داور و قاری بین‌المللی صالح اطهری‌فرد، روزهای سه‌شنبه از ساعت ۲۱ تا ۲۳ برگزار می‌شود. در این دوره، آموزش تئوری از کتاب «هنر تلاوت» غلامرضا شاه‌میوه اصفهانی انجام می‌شود و پس از آن بررسی تلاوت قرآن آموزان و آموزش نغمات و الحان مختلف صورت می‌گیرد.

از دیگر کلاس‌های در حال برگزاری، آموزش تخصصی وقف و ابتداء کاربردی توسط سعید رحمانی در روزهای پنجشنبه هر هفته و از ساعت ۱۷ تا ۱۹ ویژه برادران است.

در بخش خواهران تجوید تخصصی ویژه قاریان و حافظان ممتاز توسط محبوبه کاتب داور بین‌المللی تجوید روزهای یکشنبه ساعت ۱۷ تا ۱۸: ۳۰ برگزار می‌شود.

جلسه حفظ و تثبیت تخصصی قرآن کریم خواهران توسط داور بین‌المللی زهرا صریحی‌نژاد نیز در روزهای یکشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۱ تا ۱۲ میزبان علاقه‌مندان است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های آموزشی می‌توانند با شماره تلفن ۵۵۷۸۸۵۳۴ واحد آموزش فرهنگ‌سرای قرآن تماس بگیرند یا به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای قرآن به نشانی quranfarhangsara و یا سامانه قرآن‌لند به نشانی quranland.net مراجعه کنند.
نظر شما