شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۵
کد خبر: ۱۱۸۵۶۶
|
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
مجموعه پادکست آموزشی«خشم ممنوع» برگرفته از سخنان و آموزه‌های ابوالفضل فضلی(کارشناس مجرب روانشناسی) از سوی فرهنگ‌سرای خانواده منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، این برنامه با هدف بهبود سلامت روان اعضای خانواده و جلوگیری از آسیب‌های روانی و اجتماعی کودکان در بزرگسالی به موضوعاتی چون بررسی دلایل حرف ناشنوی فرزندان از والدین با سرفصل‌هایی چون آسیب‌های دعواهای والدین با همدیگر، تنبیه بدنی کودکان، علل تحکم و تندی در روابط اولیاء با فرزندان، عدم تناسب بین تکالیف و ویژگی‌های فرزندان، پیامدهای خشم بر کودکان و ... اختصاص دارد.

در حال حاضر تغییر سبک زندگی و شیوع بیماری کرونا منجر به کاهش بازی‌های با تحرک فیزیکی بالا در کودکان شده و این مسئله تنش در کودکان و والدین را افزایش داده است به همین منظور این برنامه به ارائه راهکار، توصیه و آموزش‌های ساده، کاربردی برای والدین به منظور کنترل خشم می‌پردازد.

خانواده مهم ترین نهادی است که می‌تواند نیازهای عاطفی افراد را برطرف کند وقتی صمیمیت در میان اعضای خانواده افزایش پیدا کند نشاط و آرامش در خانواده بیشتر و باعث ایجاد تمرکز و مدیریت صحیح در برابر بروز مشکلات احتمالی می شود و شاهد شور و اشتیاق زندگی در بین اعضای خانواده هستیم.

شهروندان برای بهره‌مندی از مجموعه پادکست آموزشی«خشم ممنوع» می‌توانند به صفحه‌ فرهنگ‌سرای خانواده در فضای مجازی به نشانی Farhangsara_khanevade@ مراجعه کنند.


 
نظر شما