جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۵
کد خبر: ۱۱۸۶۷۵
|
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
چهارمین سوگواره هنری اربعین در چهار محور «اربعین و ظهور»، «زیبایی‌های راهپیمایی اربعین»، «دلتنگی و حسرت جاماندگان» و «ویروس کرونا» به همت فرهنگسرای ارسباران و مسجدالمتقین تهران، برگزار می‌شود.
چهارمین سوگواره هنری اربعین برگزار می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، چهارمین سوگواره هنری اربعین با هدف معرفی این رویداد جهانی و گره زدن آن با مسئله ظهور حضرت حجت (عج) به وسیله زبان رسای هنر و با موضوعات «اربعین و ظهور»، «زیبایی‌های راهپیمایی اربعین»، «دلتنگی و حسرت جاماندگان» و «ویروس کرونا» به همت فرهنگسرای ارسباران و مسجدالمتقین تهران، برگزار می شود.

محدودیت های ناشی از کرونا و جاماندگی زیارت اربعین، محوراصلی ارسال آثار به این سوگواره است درواقع این سوگواره تلاش می کند با زبان هنر حسرت جاماندگان را به تصویر بکشد.

متون ادبی شامل شعر و دل نوشته، عکس و فیلم شامل فیلم کوتاه، نماهنگ و پادکست و همچنین بخش ویژه کودکان شامل شعرخوانی، مداحی و نقاشی برای سوگواره هنری اربعین در نظر گرفته شده است.

آخرین مهلت ارسال آثار به این سوگواره پنجشنبه، 15 مهرماه است و به بهترین آثار ارسالی جوایز ارزنده ای اعطاء می شود.

لازم به ذکر است علاقمندان به شرکت در این سوگواره می توانند آثارشان را از طريق شماره تماس   09392005992    و پيام رسان های بله، واتس آپ و يا آيدی تلگرام @kara4128 ارسال کنند.
نظر شما