شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۲
کد خبر: ۱۱۸۶۸۷
|
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
ویدیوکلیپ " پیام شکست ناپذیری " شامل بیانات مهم رهبر انقلاب اسلامی درخصوص جنگ هشت سال دفاع مقدس از سری تولیدات ویدیویی "نشان" توسط فرهنگ‌سرای ابن سینا تولید و منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، "پیام شکست ناپذیری" عنوان شصتمین ویدیوکلیپ از مجموعه ویدیویی" نشان" است که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس توسط این فرهنگ‌سرا تولید و منتشر شده است.
۳۱ شهريور سالروز شروع جنگ تحميلي از سوي رژيم بعث عراق عليه جمهوري اسلامي ايران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاري شده است.رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با دلاوری، ایمانی محکم، عزمی راسخ و استوار در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند و در مقابل دشمن متجاور چنان دفاع جانانه ای کردند که در تاریخ جنگ های معاصر بی سابقه و بی نظیر است.
جنگ هشت سال دفاع مقدس دوره فراموش نشدنی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است، دورانی که اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان از  همه داشته هاشان گذشتند و در میدان های نبرد با دشمن بعث و هم پیمانانشان از میهن اسلامی دفاع نمودند.
امروز همه ما در هر جایگاهی که قرار داریم عزت و سربلند و بیش از آرامش، امنیت و اقتدار کشورمان را مدیون رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران و جانفشانی های شهدا هستیم، باید قدر و منزلت ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی را بدانیم و ادامه دهنده راه آنان باشیم.
به همین مناسبت در شماره جدید تولیدات ویدیویی "نشان" به بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص تبیین جنبه های مختلف دفاع مقدس که ترسیم‌کننده‌ی وضع معادلات قدرت در دنیای حاکمیّت سلطه و همچنین ضرورت نشان دادن روح و عظمت پیام جنگ تحمیلی در روایت دفاع مقدس برای نسل جوان، پرداخته شده است.
مجموعه تولیدات ویدیویی "نشان" به طرح بیانات رهبر بزرگوار انقلاب در برهه‌های مهم مذهبی و ملی می‌پردازد و توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا به صورت مناسبتی تولید و منتشر می‌شود.
علاقمندان جهت مشاهده سایر تولیدات نشان می‌توانند به صفحه فرهنگ‌سرای ابن‌سینا در آپارات به آدرس   Farhangsara_ebne_sina مراجعه فرمایند.



مطالب مرتبط
نظر شما