شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۵
کد خبر: ۱۱۸۶۹۳
|
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
فرهنگ‌سرای ملل ویژه‌برنامه «چهل‌چراغ» را با رویکرد تکریم خانواده شهدا و بزرگداشت یاد و خاطره رشادت‌های دوران دفاع مقدس در جوار شهدای آرمیده در آستان امامزاده علی‌اکبر(ع) چیذر برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای ملل ویژه‌برنامه «چهل‌چراغ» را روز پنجشنبه یکم مهرماه ساعت ۱۵ با رویکرد تکریم خانواده شهدا و بزرگداشت یاد و خاطره رشادت‌های دوران دفاع مقدس در جوار شهدای آرمیده در آستان امامزاده علی‌اکبر(ع) چیذر برگزار می‌کند. این برنامه در راستای برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس و با همکاری بنیاد شهید و شهرداری منطقه ۱ برگزار می‌شود. 

در این برنامه از خانواده شهید سید علی‌اکبر ابطحی از شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس و از خانواده شهید خلبان استاد کمال شیرخانی از شهدای مدافع حرم که برای نخستین بار در مأموریت مستشاری و دفاع از حرم در سوریه پهپاد به کار برد، تجلیل خواهد شد.

سخنرانی سید مهدی ساداتی فرماندار شمیرانات، مداحی کربلایی محمد نداف‌پور و اجرای گروه سرود از بخش‌های این مراسم خواهد بود.  

این برنامه در دومین روز از هفته دفاع مقدس در صحن مقدس امامزاده علی‌اکبر(ع) در چیذر با حضور عمومی شهروندان شمال تهران خصوصاً خانواده معظم شهدا، یادگاران و پیشکسوتان دفاع مقدس، مسئولان منطقه و مدیریت شهری برگزار خواهد شد.
نظر شما