پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۸
کد خبر: ۱۱۸۹۲۴
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
همزمان با اعلام زمان برگزاری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، فراخوان بخش غیررقابتی نیز از سوی دبیرخانه این جشنواره منتشر شد.
فرخوان بخش «غیر رقابتی» سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر منتشر شدبه گزارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر، به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، فراخوان بخش غیر رقابتی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر بر اساس آیین نامه جشنواره با هدف شناسایی، ظرفیت سازی و حمایت از فعالیت های خلاقانه هنرمندان و گروه های موسیقی سراسر کشور با اولویت معیارهای هنری در هر شاخه از موسیقی تهیه و تنظیم شده است.

گروه‌ها و هنرمندان فعال در عرصه اجرای صحنه ای از اول آبان تا اول دی ماه امسال فرصت دارند بر اساس شرایط جشنواره در سایت به نشانی www.fajrmusicfestival.com ثبت نام کرده و یا به صورت حضوری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس تهران، خیابان انقلاب، خیابان خارک،کوچه هانری کربن، پلاک ۱۸ طبقه سوم ارایه کنند.

هیأت انتخاب آثار و گروه های جشنواره با انتشار این فراخوان از کلیۀ گروه‌ها و هنرمندان فعال موسیقی در عرصۀ اجرای صحنه‌ای دعوت می‌کند در صورت تمایل با مطالعۀ دقیق فراخوان و ارسال آثار و مدارک خود در برگزاری و هرچه پربارتر شدن این رویداد هنری مشارکت کنند.

سی‌ و هفتمین جشنوارۀ موسیقی فجر هم‌زمان و در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ ۲۴ تا ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ به دبیری حسن ریاحی در بخش های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می شود.

«جایزه ترانه»، «جایزه موسیقی و رسانه» و «نشست های پژوهشی» برنامه های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

برای مشاهده فراخوان بخش غیررقابتی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر اینجا را کلیک کنید.

نظر شما