جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۵۱
کد خبر: ۱۱۸۹۹۶
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
ویدیوکلیپ «اسوه حسنه» شامل بیانات مهم رهبر انقلاب اسلامی در خصوص شخصیت حضرت رسول اکرم(ص) از سری تولیدات ویدیویی «نشان» توسط فرهنگ‌سرای ابن سینا تولید و منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، «اسوه حسنه» عنوان شصت و دومین ویدیوکلیپ از مجموعه ویدیویی «نشان» است که همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) توسط این فرهنگ‌سرا تولید و منتشر شده است.
رحلت پیامبر اکرم(ص) در ۲۸ صفر جز مهم ترین وقایع تاریخ محسوب می شود. شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) نیز که در آخر صفر به وقوع پیوسته به اهمیت ماه صفر افزوده است.
به همین مناسبت در شماره جدید تولیدات ویدیویی «نشان» بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص شخصیت نبی مکرم اسلام (ص) که جدای از خصوصیات معنوی و نورانیت و اتّصال به غیب و آن مراتب و درجاتی که بشر از فهمیدن آنها قاصر هست، از لحاظ شخصیت انسانی و بشری، یک انسان فوق‌العاده، طراز اول و بی‌نظیر است، مورد بازخوانی قرار گرفته است.
مجموعه تولیدات ویدیویی «نشان» به طرح بیانات رهبر بزرگوار انقلاب در برهه‌های مهم مذهبی و ملی می‌پردازد و توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا به صورت مناسبتی تولید و منتشر می‌شود.
علاقمندان جهت مشاهده سایر تولیدات نشان می‌توانند به صفحه فرهنگ‌سرای ابن‌سینا در آپارات به آدرس  Farhangsara_ebne_sina   مراجعه کنند.



مطالب مرتبط
نظر شما