شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۲۱
کد خبر: ۱۱۹۰۳۲
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: خدمات رسانی این سازمان تحت تأثیر کرونا و شرایط اقتصادی قرار نگرفته است.
وضعیت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در شرایط کرونابه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی ، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره شرایط این سازمان در وضعیت کرونا اظهارداشت:خدمات رسانی سازمان تحت تأثیر کرونا و شرایط اقتصادی قرار نگرفته است در حالی که وقتی وضعیت اقتصادی نامناسب می‌شود برنامه‌های اجرایی همه سازمان‌ها و دستگاه ها دچار تغییر می‌شود.

 وی افزود: خوشبختانه در سازمان فرهنگی هنری شهرداری خصوصا در مورد سالمندان با وجود شرایط سخت اقتصادی و کرونا تغییری در خدمات ارائه شده روی نداده است.

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با اعلام این مطلب  به خبرگزاری فارس گفت: چالش بزرگی که برای سازمان فرهنگی و هنری مخصوصاً در دوران شیوع کرونا ایجاد شد چالش درآمدزایی و منابع کمی که توانسته از طرف شهرداری به سازمان داده شود و تکاپوی حقوق آن را هم نمی‌دهد.

وی گفت: اما امکاناتی که در اختیار سازمان است امکانات قابل توجهی بوده که در آن هیچ تغییری نکرده از فضاهای نمایشی سینماها، مراکز فرهنگسرا، آموزشی گرفته تا کتابخانه‌ها، موزه کتابخانه‌ها، موزه‌ها و علیرغم اینکه توان مالی سازمان کم شده است اما از هیچ کدام از این امکانات کاسته نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی افزود: امیدوار هستیم با حضور شورای ششم توجه بیشتری به مسائل اجتماعی و فرهنگی به ویژه اقشار مختلف در حوزه خانواده توجه ویژه بشود همین امر مورد توجه ویژه شهردار  تهران نیز بوده است ما امیدوار هستیم که بتوانیم امکانات بیشتری را فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه یک طرف قضیه خدمات سازمان هم دولت است که باید امکانات را در اختیار نهادهای عمومی نظیر شهرداری قرار بدهد ما بتوانیم سرویس های بیشتری در اختیار آن ها قرار دهیم، اظهار داشت: متاسفانه با اتفاقاتی که در دوران کرونا افتاده است اکثر نهادهای فرهنگی و هنری دچار آسیب شدند و بسیاری را دچار ورشکستگی و تعطیلی کرده است اما سازمان فرهنگی هنری سعی کرده است از خدمات و امکاناتی که ارائه می شود تحت هیچ شرایطی کم نکند.

حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی با بیان اینکه طبعاً زمانی که هزینه‌های سنگین می‌شود مثلاً بلیت‌ها گران‌تر می‌شود، اما همکاران سازمان فرهنگی سعی کردن با جان مایه شان این مساله را جبران کنم چون هیچ منبع جدیدی برای سازمان افزوده نشده است، ادامه داد: تامین بین فاصله قیمت‌های قبل و امروز با توجه به ضررهای زیادی که سازمان فرهنگی هنری دارد کار بسیار سنگین بوده است در حالی که هیچ پشتیبانی هم نداشته است.

نظر شما