پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۲۶
کد خبر: ۱۱۹۰۳۶
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
فرهنگ‌سرای رویش سی و نهمین شماره از موشن‌گرافیک «هم‌سایه» را با موضوع انصاف در خرید و فروش کالا و خدمات تولید و منتشر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای رویش سی و نهمین شماره از موشن‌گرافیک «هم‌سایه» را با موضوع انصاف در خرید و فروش کالا و خدمات تولید و منتشر کرد. این محصول مجازی با هدف افزایش سلامت معنوی، روحی و اجتماعی شهر تولید شده و در رابطه با رعایت آداب، احکام و اصول خرید و فروش کالا در بازار و ارائه خدمات در دستگاه‌های اداری مطالب جذاب و متنوعی ارائه می‌کند.

پرهیز از سوگند در معاملات، پرهیز از دروغ و ربا، مراعات ترازو و پیمانه، عدم پنهان‌کاری عیب کالا و مشکلات خدمات، پرهیز از تبلیغات دروغین کالا، غش در معامله، آسان‌گیری در خرید و فروش، مهربانی با مشتری، صبر و بردباری در معاملات، جلوگیری از ستم و کم‌فروشی، حق فسخ معامله برای فرد پشیمان به عنوان گوشه‌ای از آداب معامله و خرید و فروش است که در این موشن به شکل جذابی پرداخته شده است.

در این شماره از موشن‌گرافیک «هم‌سایه» موضوع معامله و خرید و فروش به عنوان بخش مهمی از ایجاد یا از بین بردن سلامت روحی و روانی شهروندان و سلامت اجتماعی شهر هدف قرار گرفته است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کلیپ را در ادامه مشاهده کنند و برای بهره بردن از سایر برنامه‌های مجازی فرهنگ‌سرای رویش به صفحه اینستاگرام این فرهنگ‌سرا به نشانی rouieshfarhangsara مراجعه کنند.

نظر شما