پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۸
کد خبر: ۱۱۹۰۹۸
|
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
مسلم ناصری از انتشار کتاب «قلب سفید پدربزرگ» خبر داد و گفت: این کتاب به یکی از پرسش‌های کودکان درباره خداوند پاسخ داده است.
«قلب سفید پدربزرگ»؛ آموزش خداشناسی برای کودکان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مسلم ناصری درباره کتاب «قلب سفید پدربزرگ» گفت: خداشناسی یکی از موضوعات مهم برای مخاطبان کودک و نوجوان است و ذهن آن‌ها با پرسش‌های متعددی مواجه است و می‌خواهند خود و پیرامونشان را بیشتر بشناسند. در داستان «قلب سفید پدربزرگ» به همین مسئله و نیاز‌های عاطفی و رشد کودکان توجه شده است.
 
وی افزود: با توجه به اینکه پاسخ مناسب و متناسب با فهم کودکان در این زمینه حائز اهمیت است. از این رو در این کتاب یکی از پرسش‌های کودکان با عنوان اینکه «خدا چه رنگی است» پاسخ داده شده است. در واقع کودک بر اساس آنچه در طبیعت و پیرامون خود می‌بیند، پاسخ سؤال خود را می‌یابد.
 
ناصری با بیان اینکه این کتاب ۲۸ صفحه‌ای به صورت تمام رنگی و با تصویرگری عسل نجاری و از سوی انتشارات کتاب جمکران روانه بازار نشر شده است، ادامه داد: این کتاب داستان کودکی به نام مینوست که با پدربزرگی مهربان در باغش همراه بوده و پدربزرگ سعی دارد با زبان کودکانه سؤال‌های مینو را پاسخ دهد. سؤالی که شاید پاسخش برای بسیاری از والدین سخت است و نمی‌دانند در برابر پرسش‌هایی از این دست چگونه پاسخ گویند.  
 
این نویسنده در ادامه گفت: این داستان را سال‌ها پیش نوشته بودم و داستان ادامه‌دار نیست و امیدوارم کودکان به ویژه گروه سنی «ب» و «ج» بتوانند با آن به خوبی ارتباط برقرار کنند.
 
یادآور می‌شود؛ کتاب «قلب سفید پدربزرگ» به تازگی منتشر شده و به قیمت ۳۱۵ هزار ریال در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

نظر شما