به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ برنامه مجازی «اقتصاد در هنر» طی 2 قسمت توسط نگارخانه پردیسان در بستر شبکههای اجتماعی منتشر شد.
در این برنامه به موضوعاتی چون ارزش هنر، تفاوت جهان هنر و بازار هنر، تلاقی هنر و اقتصاد، تعریف اقتصاد هنر، ساختار بازار هنر، اثر هنری یا کالای هنری، بازار اولیه و بازار ثانویه، تفاوت بازار هنر با سایر بازارها، ویژگیهای بازار اولیه و بازار ثانویه، رقابت انحصاری و ... پرداخته شده است.
علاقهمندان برای مشاهده این برنامه هنری مجازی میتوانند به صفحه فرهنگسرای فردوس اینستاگرام به نشانی @ferdosfarhangsara مراجعه کنند.