سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
ساعت : ۱۳:۲۴
کد خبر: ۱۱۹۲۴۸
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
آیین تقدیر از کانون «سلامت بانوان راه سبز» به عنوان کانون برگزیده ماه در فرهنگ‌سرای رویش برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین تقدیر از کانون برگزیده ماه با تقدیر از کانون «سلامت بانوان راه سبز» روز چهارشنبه ۲۱ مهر ماه با حضور حمیدرضا خونوئی رییس مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری، اکبر بختیاری مدیر فرهنگی هنری منطقه ۹ و اعضای شورای تأسیس کانون «سلامت بانوان راه سبز» و جمعی از مدیران و همکاران سازمان فرهنگی هنری در فرهنگ‌سرای رویش برگزار شد.

این کانون از سال ۹۸ به دبیری زهرا خرمن‌گیر و با حضور هاژیلا غفاری، فریده رضوی کهن، رها کوزه‌گر و اعظم گوهری پایدار به عنوان اعضای شورای مرکزی از گروه کانون «خانواده» در منطقه ۹ خانه فرهنگ شمشیری  به عنوان کانون بانوان فعالیت می‌کنند.

کانون بانوان فعالیت خود را با هدف تقویت مشارکت‌های اجتماعی بانوان علاقه‌مند و ایجاد حس نوع‌دوستی و همکاری و ارائه خدمات اجتماعی به بانوان با عنوان کانون مردمی شروع کرد و برنامه‌های مختلفی از جمله سلسله نشست و کارگاه‌های آموزشی با موضوعات سلامت، چگونگی تغذیه سالم برای سالمندان و... را اجرا کرده است.

با توجه به قرار گرفتن منطقه ۹ در محیطی صنعتی، بستر مناسبی برای سکونت افراد مهاجر در این منطقه فراهم است که در پی این روند، نیاز بیشتری برای فعالیت‌های فرهنگی و گسترش نفوذ در خانواده‌های ساکن در منطقه به ویژه بانوان به عنوان هسته مرکزی خانواده‌ها برای ترویج سبک زندگی اسلامی وجود دارد. این مهم با حضور کانون‌های داوطلب مردمی از بطن اهالی منطقه میسر خواهد شد.

کانون «راه سبز» را می‌توان جزو گروه کانون‌هایی برشمرد که نه تنها هیئت مؤسس آن با توجه به تحصیلات تخصصی و مرتبط با سلامت بانوان در زمینه بهداشت و درمان همکاری بسیاری در اجرای برنامه‌ها و اهداف سازمان در این منطقه داشته‌اند، بلکه بنا بر نیاز جامعه در این شرایط همگام اجرای فعالیت‌های جهادی نیز شده‌اند. همچنین با تولید برنامه در فضای مجازی با موضوعات مختلف سعی در ایجاد افزایش مهارت‌های ارتباطی در خانواده برای افزایش کیفیت زندگی خانوادگی، انتقال اطلاعات و افزایش سطح آگاهی بانوان دارند.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از کانون «سلامت بانوان راه سبز» با اهدای لوح سپاس و نشان کانون ماه از زهرا خرمن‌گیر تقدیر شد.

مطالب مرتبط
نظر شما