سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۴۲
کد خبر: ۱۱۹۳۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
برنامه شاد و مفرح چهارشنبه‌های کودک من و مادرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه ساعت ۱۰ به میزبانی فرهنگ‌سرای خانواده در بوستان شفق برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، برنامه شاد و مفرح چهارشنبه‌های کودک من و مادرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه ساعت ۱۰ به میزبانی فرهنگ‌سرای خانواده در بوستان شفق برگزار می‌شود. این برنامه در بخش‌هایی چون ایستگاه‌های نقاشی، قصه‌گویی، سفال‌گری، بازی برای کودکان و نشست پرسش و پاسخ برای والدین با حضور نرگس لطفی (روانشناس و تسهیلگر)،  نوشین رفیعی (مربی کودک)، سوگل عصاری (قصه‌گو) و زیبا باقری (مربی سفال‌گری) میزبان خانواده‌هاست.

چهارشنبه‌های کودک من و مادرم به صورت دو برنامه در فصل پاییز با هدف گسترش فرهنگ آرامش و مهربانی در روابط فردی، اجتماعی و خانواده برگزار می‌شود. 

خانواده مهم‌ترین نهادی است که می‌تواند نیازهای عاطفی افراد را برطرف کند. وقتی صمیمیت در میان اعضای خانواده افزایش پیدا کند، نشاط و آرامش در خانواده بیشتر و باعث ایجاد تمرکز و مدیریت صحیح در برابر بروز مشکلات احتمالی می‌شود و شاهد شور و اشتیاق زندگی، روابط سالم، تعاملات مثبت و تجربه صمیمیت و تقویت احساس عشق، اطمینان و امنیت در بین اعضای خانواده هستیم.

فرهنگ‌سرای خانواده در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق واقع است و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۷۱۲۸۳۹ تماس بگیرند.
نظر شما