جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۲
کد خبر: ۱۱۹۳۴۵
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
خانه فرهنگ محصل هشت بازی خانگی والدین و مربیان با کودکان خجالتی را در بستر شبکه‌های اجتماعی معرفی کرد.
بازی درمانی برای کودکان خجالتی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، خانه فرهنگ محصل وابسته به مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 در راستای ارتقاء مهارت‌های زندگی و آموزش اصول فرزندپروری، اقدام به معرفی 8 بازی توسط والدین و مربیان با کودکان خجالتی و انتشار آن در بستر شبکه‌‎های اجتماعی کرد.


کمرویی و خجالت در کودکان را نمی‌توان یک عیب و نقص تلقی نمود. کودک خجالتی هم می‌تواند مانند هم‌سن و سال‌های خود شاد و خشنود زندگی کند. به شرط اینکه والدین به فکر رفع خجالت کودک باشند. در میان متدهای مختلف درمانی، بازی درمانی برای کودکان خجالتی بسیار موثرتر عمل می‌کند. علاقه‌مندان برای مشاهده این برنامه‌ مجازی می‌توانند به صفحه اینستاگرام خانه فرهنگ محصل به نشانی @kh.mohasel مراجعه کنند.

همچنین مجتمع فرهنگی هنری نور در این منطقه برنامه مجازی «ساحل آرامش» با موضوع زندگی کردن در زمان حال با دوری از افکار منفی در راستای بهبود کیفیت زندگی را برگزار و در بستر شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. در این برنامه مجازی، فاطمه سرایانی روانشناس و مشاور خانواده به ارائه راهکارهای تکنیکی برای زندگی کردن در زمان حال بدون رجوع به گذشته و وقایع آن و نگرانی از آینده پرداخته است و کاربران مجازی را به دوری کردن از افکار منفی در راستای ایجاد حال خوب در زمان اکنون دعوت می‌کند.
علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرام مجتمع فرهنگی هنری نور به نشانی @mojtama_farhangi_nour برنامه «ساحل آرامش» را مشاهده و با دیگر والدین به اشتراک بگذارند.




نظر شما