پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۴۵
کد خبر: ۱۱۹۳۹۲
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
ویدیوکلیپ "شخصیت والا" شامل بیانات مهم رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت 17 ربیع الاول سالروز میلاد حضرت محمد(ص) از سری تولیدات ویدیویی "نشان" توسط فرهنگ‌سرای ابن سینا تولید و منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، "شخصیت والا" عنوان شصت و سومین ویدیوکلیپ از مجموعه ویدیویی" نشان" است که همزمان با 17ربیع الاول سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) توسط این فرهنگ‌سرا تولید و منتشر شده است.

در روز هفدهم ربيع الاول برترين و والا مقام ترين بنده محبوب خداوند ،خاتم انبياء محمد مصطفي صلي الله عليه و آله و سلم به دنيا آمد و عالم ايجاد را به وجود خويش منور فرمود .پيامبري كه خداوند او را با كلماتي مثل: شاهد، مبشر، نذير و سراج منير ستوده است .و نيز در شان او فرموده است : و ما ارسلناك الا رحمة للعالمين. او پيامبر رحمت و درياي مهرباني و تجسم زيبايي ها بود پيامبري كه سنگش زدند ،خاكستر بر سرش ريختند و به او جسارت‌ها كردند، او در عوض نفرين براي قوم خويش دعا مي كرد. دين او نيز ،دين رحمت و شفقت و مهرباني است. فضايل آن حضرت را نمي توان درك يا احصاء نمود او كسي است كه در اقرار به ربوبيت خداوند متعال بر اولين و آخرين سبقت گرفت . امام ائمه، حبيب خداوند و در يك كلام مثل اعلاي خداوند سبحان بود.
به همین مناسبت در شماره جدید تولیدات ویدیویی "نشان" بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص شخصیت حضرت محمد(ص) که از لحاظ شخصیت انسانی و بشری، یک انسان فوق‌العاده، طراز اول و بی‌نظیر و یک شخصیت عظیم، با ظرفیت بی‌نهایت و با خلق و رفتار و کردار بی‌نظیر، که در صدر سلسله‌ی انبیا و اولیا قرار گرفته، مورد بازخوانی قرار گرفته است.

مجموعه تولیدات ویدیویی "نشان" به طرح بیانات رهبر بزرگوار انقلاب در برهه‌های مهم مذهبی و ملی می‌پردازد و توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا به صورت مناسبتی تولید و منتشر می‌شود.
علاقمندان جهت مشاهده سایر تولیدات نشان می‌توانند به صفحه فرهنگ‌سرای ابن‌سینا در آپارات به آدرس  Farhangsara_ebne_sina  مراجعه فرمایند.



مطالب مرتبط
نظر شما