جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۳۴
کد خبر: ۱۱۹۴۷۵
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
کتابخانه فرهنگ‌سرای فردوس در برنامه مجازی «کتابلت»، به معرفی "مهرداد صدقی" نویسنده آثار طنز پرداخت.
معرفی نویسنده طنزپزداز در برنامه مجازی «کتابلت»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ  و هنر؛ کتابخانه فرهنگ‌سرای با هدف معرفی نویسندگان جوان و نیز ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی، برنامه "کتابلت" با معرفی «مهرداد صدقی» نویسنده آثار طنز را در بستر شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.


مهرداد صدقی متولد 1356، شهرستان بجنورد، نویسنده و طنزپرداز، استاد دانشگاه، که در بسیاری از جشنواره ها مقام آورده است؛ کتاب‌ها و آثار متعددی از وی منتشر شده است از جمله: نقطه ته خط، مغزنوشته‌های یک جنین، آبنبات هلدار، رقص با گربه‌ها، میرزا روبات.


همچنین کتاب «آبنبات هل دار» که توسط دفتر طنز و انتشار سوره مهر منتشر شده، به عنوان کتاب سال در بخش رمان چهاردهمین دوره جایزه شهید حبیب غنی پور انتخاب شده است؛ کتاب‌های مهرداد صدقی عمدتا طنز هستند اما در زمینه نگرش به طنز با هم متفاوتند. برخی داستان طنز، برخی نثر کوتاه طنز و بعضی ها هم مثل کتاب رقص با گربه ها طنز تلخ هستند.


علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرام کتابخانه فرهنگ‌سرای فردوس به نشانی ferdoslibrary@ این برنامه مجازی را تماشا و با دوستان خود به اشتراک بگذارند.


نظر شما