جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۹
کد خبر: ۱۲۰۴۳۸
|
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
فیلم سینمایی «ستاره بی آسمان» به تهیه کنندگی و کارگردانی فرشید مشایخ، پنج شنبه 11 آذرماه در فرهنگسرای سرو اکران می شود.

فیلم سینمایی «ستاره بی آسمان» در فرهنگسرای سرو اکران می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،فیلم سینمایی "ستاره بی آسمان" به تهیه کنندگی و کارگردانی فرشید مشایخ، با حضور عوامل فیلم ، پنج شنبه 11 آذرماه، ساعت 18 در فرهنگسرای سرو اکران می شود.

عوامل و بازیگران این فیلم حمید اصغری تتماج ، مجید وحیدیان، رحمان رضایی، ایمان خردمند، هیلا اکرانی، فرهاد بشارتی، علی برجی، امیر مومنی اصل، پیام نیکومنش، سیروس همتی، مهدی صبایی، سپهر محمدی، متین بابایی، حمید سلطانیان، اسماعیل آقا جانی، ناصر جعفری، عزت الله رمضانی فر، محمود رضا رحیمی، عباس رنجبر، افشین سنگ چاپ و شیوا خسرو مهر حضور خواهند داشت.

داستان فیلم، درباره خانواده ای افغانستانی است که بر اثر جنگ در کشور افغانستان ، مجبور به مهاجرت و پناهندگی به کشور ایران که در همسایگی افغانستان است ، پناه می آورند و در حین ورود به ایران ، دختر کوچک این خانواده بین جمعیت مهاجر گم می شود، پدر و مادر به دنبال دختر بچه شان می گردند ، ولی اثر از او نیست، سرپرست گروه قاچاقچی ها با پدر خانواده درگیری فیزیکی پیدا می کند، تا جایی که این درگیری منجر به کشتن شدن یکی از مهاجران افغانستانی می شود ؛ اما . . . . . .

به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، زدن ماسک از لحظه ورود تا پایان اجرا الزامی‌است.

علاقه مندان برای تماشای این فیلم می توانند به فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولی‌عصر(عج)، ضلع شمالی بوستان ساعی، کوی ساعی یکم مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر 88881879 تماس بگیرند.

نظر شما