چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۱
کد خبر: ۱۲۰۵۰۳
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5، هفتمین فرهنگ‌سرای منتظر را روز جمعه 12 آذرماه در جوار نماز جمعه این هفته تهران برگزار می‌کند.
هفتمین فرهنگ‌سرای منتظر در جوار نماز جمعه این هفته تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ پس از کاهش همه‌گیری ویروس کرونا و تصمیم ستاد نماز جمعه تهران مبنی بر برپایی نماز جمعه، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با هماهنگی ستاد مقابله با کرونای تهران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فعالیت‌های فرهنگی و هنری متنوعی را تحت عنوان «فرهنگسرای منتظر» با دبیری فرهنگ‌سرای انقلاب اجرا می‌کند.


هفتمین اجرای فرهنگ‌سرای منتظر، این هفته روز جمعه ۱2 آذرماه از ساعت 10 تا ۱۴ در دو بخش ویژه برداران و خواهران نمازگزار در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه5 و با محوریت فرهنگسرای معرفت  برگزار می‌شود.


در این فرهنگ‌سرا غرفه‌ها و ایستگاه‌های متنوع و ویژه‌ای از جمله: نگارگذرمعرفـی شهـدا، ایستگاه نقش افتخار (پرچم)، نمایشـــگاه کتــاب، هم‌عهـدی با شهدا، فـال شـهدا، ایستـگاه عکس با شهــدا، ثبت نام رایگان کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهـرداری تهران، ایستگاه کتاب در گـردش، قـرآن بخـوانیـد هـدیه بگیــریـد، ایستگـاه تفریح و سرگرمی، ایستـگاه خــلاقیت، مسابقه نقاشی، ایستگاه سلامت و تندرستی، ایستـگاه بازی هـای کودک و نوجـوان، نگارگذر عکس و پوستر، خـدمات گـــروه های جهــــادی .... بر پا می‌شود.


هم‌چنین یک دستگاه اتوبوس کتاب تحت عنوان «هدهد» به عنوان سفیر کتاب در فرهنگ‌سرای منتظر مستقر خواهد بود. این اتوبوس به کتابخانه سیار، بازی‌های فکری و ورزشی، میز نقاشی به همراه لوازم و تجهیزات نقاشی کودک مجهز است و تلاش دارد تا با اجرای برنامه های مناسب فرهنگی هنری، زمینه بهره‌مندی بیشتر نمازگزاران از خطبه‌های نماز جمعه را فراهم کند.


این فرهنگ‌سرا روز جمعه 12 آذرماه در مصلای امام خمینی (ره) میزبان نمازگزاران گرامی و اعضاء خانواده‌های آنان است.



نظر شما