جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۳
کد خبر: ۱۲۰۶۵۸
|
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
نمایشگاه نقاشی «بر بال پروانه» شامل آثار پروانه اعتمادی طراح و نقاش به همت نگارخانه کلک خیال فرهنگ‌سرای اخلاق در فضای مجازی منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه نقاشی «بر بال پروانه» شامل آثار پروانه اعتمادی طراح و نقاش به همت نگارخانه کلک خیال فرهنگ‌سرای اخلاق در فضای مجازی منتشر شد. این نمایشگاه شامل ۲۰ اثر با موضوع طبیعت بی‌جان و با تکنیک رنگ و روغن و اکرلیک و مداد رنگی است. 

پروانه اعتمادی آموختن نقاشی را نزد بهمن محصص آغاز کرد و تنها شاگرد مستقیم این هنرمند محسوب می‌شود. از وجوه خاص هنر اعتمادی، یافتن قابلیت متریال‌های مختلف در طول دوران پرکار هنری‌اش است. می‌توان کارهای او را به چند دوره تقسیم کرد: دوره نقاشی‌های سیمانی و طبیعت بی‌جان‌ها، دوران مدادرنگی‌ها و پارچه‌ها و ترمه‌ها و توربافت‌ها و دوران کلاژ. وی چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی در گالری‌های مطرح ایران و خارج از کشور برگزار کرده است. 

علاقه‌مندان می‌توانند این نمایشگاه را در ادامه مشاهده کنند و برای بهره بردن از سایر برنامه‌های مجازی نگارخانه کلک خیال فرهنگ‌سرای اخلاق به صفحه اینستاگرام این مرکز به نشانی kelkkhial.gallery مراجعه کنند. 

نگارخانه کلک خیال در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار، طبقه دوم فرهنگ‌سرای اخلاق واقع شده است. 

نظر شما