جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۱
کد خبر: ۱۲۰۷۹۵
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
شورای کتاب کودک طی فراخوانی از نویسندگان نوقلم در حوزه کودک و نوجوان دعوت می‌کند تا در صورت تمایل آثار خود را برای بررسی به این گروه ارسال کنند.
فراخوانی برای نویسندگان نوقلم ادبیات کودک و نوجوان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، شورای کتاب کودک با اعلام این خبر نوشت: گروه «دستنوشته بزرگسالان برای کودکان و نوجوانان» بیش از ۳۰ سال است که در شورای کتاب کودک فعالیت دارد. این گروه با هدف شناخت، هدایت و تشویق نویسندگان نوقلمی که آثار منتشرشده ندارند، تشکیل شده است تا فرصتی برای رشد و شکوفایی این نویسندگان در حوزه ادبیات کودک و نوجوان فراهم شود.

اگر دستنوشته‌هایی در حوزه کودک و نوجوان دارید و مایل هستید که بررسی شود، می‌توانید برای این گروه ارسال کنید. این حرکت سرآغاز آشنایی بیشتر شما با فعالیت‌های شورای کتاب کودک و همچنین آثار ادبی مناسب کودک و نوجوان را فراهم می‌کند و افق‌های تازه‌ای را برای شناخت آن می‌گشاید. 

 پس از بررسی آثار به اثر منتخب لوح تقدیر معصومه سهراب (مافی) اهدا می‌شود. 

شرایط آثار ارسالی

- پدیدآورنده اثر منتشرشده نداشته باشد

- اثر تالیف باشد

- اثر کمک‌آموزشی نباشد

- اثر تایپ‌شده باشد

آثار ارسالی دارای مشخصات: نام، نام خانوادگی، سن، تحصیلات، جنسیت، شغل، تاهل، تعداد فرزند، محل سکونت، اگر با شورا آشنایی دارید نحوه آشنایی، آشنایی با منابع ادبیات کودک و کتاب‌های کودکان (چند نمونه نام ببرید) باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق آدرس ایمیل Nah.jabbari35@gmail.com و یا  از طریق واتس‌اپ و یا تلگرام 09126089325 ناهید جباری ارسال کنند.
مطالب مرتبط
نظر شما