پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۹
کد خبر: ۱۲۱۰۶۲
|
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
درخصوص مواجهه با ویروس کرونا
ویدیوکلیپ "مظهر استقلال" شامل بیانات مهم رهبر انقلاب اسلامی درخصوص مواجهه با ویروس کرونا از سری تولیدات ویدیویی "نشان" توسط فرهنگ‌سرای ابن سینا تولید و منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر " مظهر استقلال " عنوان شصت و ششمین ویدیوکلیپ از مجموعه ویدیویی" نشان" است که توسط این فرهنگ‌سرا تولید و منتشر شده است.

شیوع ویروس کرونا موسوم به «کووید ۱۹» برای نخستین بار اواسط ماه دسامبر در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد و بتدریج به سایر کشورهای دنیا سرایت کرد.
در ایران نیز وزارت بهداشت در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ اعلام کرد که نتایج آزمایش اولیه ۲ مورد مشکوک ابتلا به کرونا در ایران مثبت گزارش شده است و این موضوع خود مقدمه‌ای برای تایید حضور ویروس کرونا در کشور شد. این شماره از مجموعه تولیدات ویدیویی نشان بیانات رهبر حکیم انقلاب اسلامی در طی دو سال گذشته درخصوص شیوع این ویروس و وضعیت کشور در مواجهه با این ویروس منحوس و نقش مردم و مسئولین در کنترل این بیماری و همچنین بسیج امکانات کشور جهت تولید اقلام بهداشتی نظیر ماسک، مواد ضد عفونی کننده و واکسن کرونا که باعث استقلال کشور در این زمینه نیز گردید،  مورد بازخوانی قرار گرفته است.

مجموعه تولیدات ویدیویی "نشان" به طرح بیانات رهبر بزرگوار انقلاب در برهه‌های مهم مذهبی و ملی می‌پردازد و توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا به صورت مناسبتی تولید و منتشر می‌شود.
علاقمندان جهت مشاهده سایر تولیدات نشان می‌توانند به صفحه فرهنگ‌سرای ابن‌سینا در آپارات به آدرس   Farhangsara_ebne_sinaمراجعه فرمایند.





مطالب مرتبط
نظر شما