شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۵
کد خبر: ۱۲۱۲۹۹
|
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
فراخوان حضور سومین جشنواره «فرهنگ، هنر و صنعت» اعلام شد و علاقه‌مندان تا ۱۵ بهمن برای ارسال آثار مهلت دارند.
سومین جشنواره «فرهنگ، هنر و صنعت» آغاز شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سومین دوره جشنواره «فرهنگ، هنر و صنعت» در راستای عمل به  فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال جاری با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها با مشارکت بیش از ۶۰ واحد صنعتی و تولیدی از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱ سازمان فرهنگی هنری شهرداری برگزار می‌شود.  

جلال اسعدی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۱  گفت: هنرمندان شاغل و اعضای خانواده در واحدهای صنعتی و تولیدی می‌توانند با ارسال آثار هنری خود در رشته‌های عکاسی، خوشنویسی (نقاشی خط و نستعلیق)، گرافیک و تصویرسازی، کارتون و کاریکاتور، موسیقی (تک نوازی ساز ایرانی) و محصولات مجازی (الف-پادکست داستان کوتاه با موضوع محیط کار، ب- ویدئو کلیپ با محتوای استند آپ کمدی با موضوع کار) در این جشنواره شرکت کنند.
همچنین بخش ویژه جایزه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در تمامی رشته‌های فوق و با موضوع خدمت و ایثار و با شعار «در محیط کار پیرو قاسم سلیمانی‌ام» در این دوره از جشنواره در نظر گرفته شده است.

اسعدی گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در سومین جشنواره فرهنگ، هنر و صنعت می‌توانند تا ۱۵ بهمن با مراجعه به وب سایت :fhs.farhangsara.ir یا با شماره پیام‌رسان واتس آپ 09308720089 نسبت به ارسال عکس و متن آثار و تکمیل فرم شرکت در جشنواره اقدام کنند و پس از اعلام دبیرخانه نسبت به ارسال اصل آثار خود به دبیرخانه جشنواره به  نشانی: بزرگراه شهید لشکری،بلوار شیشه مینا ، شهرک فرهنگیان غرب، میدان دانش، خیابان فرهنگ نهم، فرهنگ‌سرای دانش اقدام کنند.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۱ در مورد موضوعات جشنواره گفت: پشتیبانی از تولید،مانع زدایی از تولید،نقش هم‌افزایی کارفرما و کارگر در جهش تولید،کارگران بدنه فعال تولید، نقش نخبگان تولیدی در جهش تولید، ایثار در تولید، نقش جهش کارگری در جهش تولید، تکریم کارگر زمینه ساز جهش تولید و مدیران پیرو شهیدسلیمانی است.

وی افزود: انتخاب اولیه آثار هنری ۱۵ تا ۲۰ بهمن انجام می‌شود و نتایج آن متعاقبا به هنرمندان اعلام می‌شود. همچنین اختتامیه و اعلام منتخبان نهایی جشنواره در اسفندماه خواهد بود.
 
علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 44534056 و 44587625 تماس بگیرند.

نظر شما