پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۲۶
کد خبر: ۱۲۱۶۴۲
|
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران:
ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران عملکرد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فضای مجازی را موفق دانست.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه سی و هشتمین جلسه این شورا که با حضور حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همراه بود، بیان کرد: آقای امرودی گزارش خیلی خوبی ارائه کردند. با توجه به اینکه در دو سال اخیر کرونا سازمان‌های فرهنگی و هنری را تعطیل کرده بود، گزارش ایشان نشان می‌دهد که در سازمان فرهنگی هنری این اتفاق نیفتاده و البته چیزی که خودمان در شهر مشاهده می‌کنیم نیز حاکی از این است که این سازمان موفق شده در این دو سال بیشترین استفاده را از فضای مجازی انجام دهد. 

وی ادامه داد: سازمان فرهنگی هنری توانسته در حد توان خودش از ظرفیت فضای مجازی برای اطلاع‌رسانی، آموزش و فرهنگ‌سازی در موضوعات گوناگون استفاده کند. 

امانی درباره مهم‌ترین مأموریت سازمان فرهنگی هنری گفت: مأموریت اصلی این سازمان همان طور که در اساس‌نامه آن آمده است، تعمیق فرهنگ دینی، ملی و انقلابی مردم تهران است. همچنین کمک به هنرمندان، نویسندگان، فیلم‌سازان و... نیز از فعالیت‌هایی است که سازمان فرهنگی هنری می‌تواند به آن وارد شود. 

وی در پایان گفت: در دو سال اخیر به دلیل معضل شیوع ویروس کرونا این فعالیت‌ها در حوزه میدانی کم‌رنگ و کم‌فروغ شد، ولی به اعتقاد من با گزارشی که آقای امرودی ارائه کردند، مشخص شد که سازمان در حوزه فضای مجازی موفق عمل کرده است. 
مطالب مرتبط
نظر شما