پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۲۱۶۵۳
|
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
کتاب «شصت پرسش اعتقادی» نوشته سیدرضا طباطبایی به پرسش‌های کودکان و نوجوانان نظر دارد و با بهره‌گیری از تقسیم‌بندی پیاژه پاسخ‌های لازم را با توجه به سطح ذهنی آنها در سه سطح آورده است.
کتاب «شصت پرسش اعتقادی» به چاپ بیستم رسید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، بی‌تردید، زندگی خوبی که بتواند سعادت آدمی را تضمین کند، جز در پرتو علم و دانش و خروج از جهل و شبهه امکان‌پذیر نیست. تربیت نیز که از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مسائل زندگی بشری است، در سایه تعلیم صحیح تحقق می‌پذیرد.

مهم‌ترین مرحله برای امر خطیر تربیت، خردسالی است. همچنین بهترین زمان برای پذیرش تعلیم و تربیت، زمانی است که احساس نیاز شکل بگیرد و به اصطلاح درد یا پرسش در فرد و جامعه مطرح شود.

هنگامی که حس نیاز در کودک شکل می‌گیرد آن را در قالب پرسش و خواهش ابراز می‌کند. در اینجا والدین و بزرگ‌ترهای موفق و موقعیت‌شناس بالاترین توفیق و بهره را در تربیت و تعلیم خود کسب می‌کنند. پاسخ‌هایی که به پرسش‌های فرزندان داده می‌شود باید مطابق نیاز و متناسب با ظرفیت آن‌ها و ساده و جذاب باشد.

کتاب «شصت پرسش اعتقادی» نوشته سید رضا طباطبایی به پرسش‌های کودکان و نوجوانان نظر دارد و با بهره‌گیری از تقسیم‌بندی پیاژه پاسخ‌های لازم را با توجه به سطح ذهنی آنها در سه سطح آورده است تا مربیان با شناختی که از فرزند دارند، پاسخ‌های مناسب را در نظر بگیرند.

این کتاب توسط انتشارات کتاب جمکران به تازگی به چاپ بیستم رسیده است.
نظر شما