جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۴۸
کد خبر: ۱۲۱۶۶۴
|
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
جلال اسعدی دبیر سومین جشنواره «فرهنگ، هنر و صنعت» اعلام کرد شرکت‌های ایران‌خودرو، سایپا، پارس‌خودرو و رامک خودرو برای حضور در این دوره اعلام آمادگی کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، جلال اسعدی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۱ و رییس فرهنگ‌سرای دانش و دبیر سومین جشنواره «فرهنگ، هنر و صنعت» گفت: با توجه به استقبال شرکت‌های صنعتی و برگزاری بیش از ۵۰ جلسه و رایزنی‌های انجام‌شده با حضور مدیریت و معاونان و همکاران منطقه ۲۱، بیش از ۲۰ شرکت و کارخانه در بخش‌های گوناگون این جشنواره حضور خواهند داشت.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۱ افزود: کارکنان و اعضای خانواده ایشان در شرکت‌ها با اطلاع‌رسانی داخلی معاونت‌های فرهنگی و روابط عمومی‌های خود از جشنواره مطلع شده‌اند، آثار هنری و تولیدی خود را در ۶ رشته اعلامی جشنواره شامل گرافیک و تصویرسازی، خوشنویسی (نقاشی‌خط و نستعلیق)، کاریکاتور و کارتون، موسیقی (تک‌نوازی ساز ایرانی)، عکاسی، محصولات مجازی (الف- پادکست داستان کوتاه با موضوع محیط کار ب- ویدئوکلیپ با محتوای استندآپ کمدی با موضوع کار) به دبیرخانه ارسال می‌کنند.

وی تصریح کرد: همچنین بخش ویژه‌ای با عنوان جایزه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با موضوع خدمت و ایثار و با شعار «در محیط کار پیرو قاسم سلیمانی‌ام» و در هر ۶ رشته در نظر گرفته شده که علاقه‌مندان می‌توانند در این بخش هم شرکت داشته باشند.

برای شرکت در سومین جشنواره «فرهنگ، هنر و صنعت» تا ۲۵ بهمن ماه فرصت وجود دارد و هنرمندان صنعتگر می‌توانند از طریق شماره واتس‌آپ ۰۹۳۰۸۷۲۰۰۸۹ و وبگاه FHS.FARHANGSARA.IR در رشته‌های دلخواهشان شرکت کنند. همچنین اطلاعات تکمیلی در صفحه مجازی جشنواره به نشانی FHS.FARHANGSARA  و وبگاه جشنواره قابل مشاهده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های ۴۴۵۳۴۰۵۶ و ۴۴۵۸۷۶۲۵ تماس بگیرید. همچنین دبیرخانه این جشنواره به نشانی بزرگراه شهید لشگری، بلوار شیشه مینا، شهرک فرهنگیان، میدان دانش، فرهنگ ۹، فرهنگ‌سرای دانش پذیرای مراجعه‌کنندگان است. 

نظر شما