پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۲۱
کد خبر: ۱۲۱۶۹۵
|
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
سی و ششمین شماره دو هفته‌نامه قاصدک با رویکردی جدید و با هدف ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت‌های این سازمان به مدیران فرهنگی منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایه برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری از اول تا ۱۶ دی در شماره ۳۶ مجله قاصدک منتشر شد.
این شماره در ۲۷۱ صفحه و در دو بخش انتشار یافت؛ بخش نخست شامل گزارش‌های میدانی و توصیفی، مصاحبه و گزارش‌های تصویری از رویداد‌ها و برنامه‌های برگزار شده است و بخش دوم شامل نمایه‌ای از عناوین برنامه‌های مراکز سازمان فرهنگی هنری در دو بخش برنامه‌های مجازی و برنامه‌های میدانی در بازه زمانی اول تا ۱۶ دی توسط معاونت رسانه، ارتباطات و فضای مجازی تولید و منتشر شده است.

گزارش مراسم تشییع شهدای گمنام، اجتماع مردمی ۹ دی در میدان امام حسین(ع)، رونمایی از آلبوم «تهران جان»، ویژه‌برنامه «مقام حماسه» در تالار وحدت، مجموعه فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری در خصوص تولید ماسک، مصاحبه با عکاس روضه‌های خانگی، مصاحبه با رییس خانه کاریکاتور ایران از جمله مطالبی است که در این شماره از قاصدک منتشر شده است.
گزارشی از فعالیت نگارخانه‌ها، کتابخانه ها و برنامه‌های آموزشی سازمان در دو هفته اخیر از دیگر بخش‌های این مجله است.

مجله قاصدک از سال ۱۳۹۸ تا کنون هر دو هفته یک بار و با هدف ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت‌های این سازمان به مدیران فرهنگی تولید می‌شود.

برای مطالعه مطالب این شماره قاصدک، اینجا کلیک کنید.
نظر شما