شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۲۱۶۹۸
|
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
کتاب «قدری آسیب‌دیده‌تر» با حضور ناهید کهنه‌چیان نویسنده کتاب در فرهنگ‌سرای گلستان نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نشست نقد و بررسی کتاب «قدری آسیب‌دیده‌تر» با حضور ناهید کهنه‌چیان نویسنده کتاب و شهلا آبنوس و قباد آذرآیین کارشناسان برنامه روز پنجشنبه ۲۳ دی ماه ساعت ۱۵:۳۰ در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.

ناهید کهنه‌چیان متولد تهران از سال ۱۳۸۶ فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه ادبیات آغاز کرده است. از وی داستان‌های متعددی در نشریات مختلف از جمله: فرهیختگان، اعتماد، ماهنامه تجربه، ماهنامه ادبی و هنری عصر جمعه، مجله ادبی پیاده‌رو و سایت ادبی حضور به چاپ رسیده است. اولین کتاب وی «تهمینه در راه» که مجموعه‌ای از داستان کوتاه با محوریت زنان است، در سال ۱۳۹۳ توسط انتشارات قطره به چاپ رسیده است. از دیگر آثار نویسنده می‌توان به رمان «زیر یک سقف»، مجموعه داستان «منهای یک نفر» و رمان «قدری آسیب‌دیده‌تر» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم: حالا آن دختر شاد، کمتر می‌خندید، چون کسی که دوستش داشت بلافاصله سگرمه‌هاش تو هم می‌رفت و انگار دارد یک بیانیه هشدارآمیز را از رو می‌خواند، لفظ قلم می‌گفت: «آن که می‌خندد، هنوز خبر هولناک را نشنیده است.» حالا آن آموزگار کلاس پنجم ابتدائی پاورقی خوان و غرق در عوالم دخترانه‌اش، به جای کتاب‌های «پَر» و «بر باد رفته» و دیدن سریال‌های محبوبش از تلویزیون سیاه‌سفیدشان، شب‌ها تا نزدیکی‌های صبح «پاشنه آهنی» می‌خواند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند به فرهنگ‌سرای گلستان به نشانی نارمک، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۴۱۳۷۶ تماس بگیرند. 
نظر شما