جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۶
کد خبر: ۱۲۱۷۰۰
|
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
فرهنگ‌سرای خانواده برنامه «سینما و جامعه» را شنبه ۲۵ دی ماه با نمایش فیلم سینمایی «پدر» و تجلیل از نصرالله مدقالچی دوبلور این فیلم برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای خانواده برنامه «سینما و جامعه» را شنبه ۲۵ دی ماه ساعت ۱۵:۳۰ با نمایش فیلم سینمایی «پدر» و تجلیل از نصرالله مدقالچی دوبلور این فیلم برگزار می‌کند.

در این مراسم که با همکاری کانون فیلم قاب نو و موسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار می‌شود، جمعی از هنرمندان پیشکسوت عرصه صداپیشگی حضور دارند و نصرالله مدقالچی یکی از بزرگ‌ترین صداپیشگان ایران که در این فیلم به جای آنتونی هاپکینز صحبت کرده، تجلیل می‌شود. 

مدقالچی یکی از قدیمی‌ترین صداپیشه‌های کشور است. صدای زیبا، دلنشین و جاودانه وی به جای چهره‌های برجسته سینمای جهان نظیر ژان گابن، جین هکمن و آنتونی هاپکینز به خوبی شناخته شده است. از کارهای شاخص وی می‌توان به گویندگی به جای مایکل آنسارا در نقش ابوسفیان در فیلم «محمد رسول‌الله» و همچنین دکلمه به‌یادماندنی و ماندگار «آنشرلی» اشاره کرد. 

فیلم سینمایی «پدر» به کارگردانی فلوریان زلر محصول ۲۰۲۱ فرانسه و انگلیس است و آنتونی هاپکینز، الیویا کلمن، مارک گینیس و ایموجن پوتس بازیگران آن هستند. این فیلم در نود و سومین دوره جوایز اسکار در ۶ بخش نامزد دریافت جایزه شد که دو جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین بازیگر نقش اول مرد (آنتونی هاپکینز) را دریافت کرد. 

همچنین نشست نقد و بررسی فیلم با حضور نیروان غنی‌پور و شهرزاد شاه‌کرمی (منتقد سینما) برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگ‌سرای خانواده واقع در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۵۵۴۰۱۵ تماس بگیرند.
نظر شما