پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۷
کد خبر: ۱۲۱۷۵۰
|
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
رییس سازمان فرهنگی هنری و عضو هیات امنای جمعیت فلسطین گفت: رژیم صهیونیست به برکت مقاومت امروز به عنوان یک تجاورزگر بین‌المللی شناخته می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری و عضو هیات امنای جمعیت فلسطین  در نخستین جلسه مشورتی کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در دولت سیزدهم گفت: مسئله‌ای که باید به آن توجه شود، مسئله فلسطین، رژیم صهیونیستی و وضعیتی که امروز در جهان پیدا کرده است. رژیم صهیونیستی یک روز به عنوان یک مسئله عربی و منطقه‌ای تعبیر می‌شد اما امروز به عنوان یک تجاوزگر بین‌المللی شناخته می‌شود. امروز خیلی از مردم دنیا به برکت مقاومت و مقابله‌ای که مردم عزیز فلسطین داشته‌اند، رژیم صهیونیست را شناخته‌اند.


وی افزود: این جلسه در حقیقت یک جلسه همفکری است که چطور می‌توانیم هم‌افزایی کنیم تا هم در حوزه بین‌الملل و هم در حوزه داخلی برای توسعه معارفه فلسطین و همچنین بایکوت و تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی و مقابله نرم قدم‌های جدی برداریم. پاسخ‌های جدی و عقلانی که امروز در دفاع از مردم فلسطین وجود دارد، پاسخ‌های بی نظیری است که هم متناسب با منافع و امنیت کشور ما و همچنین امنیت کشورهای عربی است.


نظر شما