جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۵۸
کد خبر: ۱۲۱۷۸۴
|
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
فیلم سینمایی «بی‌رویا» به نویسندگی و کارگردانی آرین وزیردفتری و تهیه‌کنندگی مشترکِ سعید سعدی و هومن سیدی یکی از فیلم های حاضر در جشنواره فیلم فجر است .
فیلم «بی رویا»و قصه‌ای درباره هویتبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ،فیلم بی‌رویا داستان مواجهه‌ی زنی به نام رویا (طناز طباطبایی) با دختری بی نام و نشان است، مواجه‌ای که زندگی رویا و همسرش بابک (صابر ابر) را تغییر می‌دهد. آن‌ها پس آشنایی با دخترِ بی‌نام و نشان، اتفاقاتی عجیب را از سر می‌گذرانند. تهیه فیلم بی‌رویا برعهده سعید سعدی و هومن سیدی بوده است.
بازیگران این فیلم ، طناز طباطبایی، صابر ابر، شادی کرم رودی، فرانک کلانتر، مجتبی فلاحی، نهال دشتی، میلاد یزدانی، مهری آل ‌آقا، شهریار فرد، نوا نعمتی، رضا داوود نژاد، مائده طهماسبی و تیام کرمانیان هستند.

«بی‌رویا» نخستین فیلم بلند وزیردفتری است که پیشتر با فیلم کوتاه «هنوز نه…» برنده جوایزی نظیر سیمرغ آسیایی بهترین فیلم کوتاه از جشنواره جهانی فجر شده بود و با فیلم کوتاه «مثل بچه آدم» در بخش سینه‌فونداسیون جشنواره کن حضور داشت.


تدوین فیلم بی رویا برعهده مهدی سعدی، فیلم‌برداری آن برعهده علیرضا برازنده و تهیه موسیقی آن برعهده بامداد افشار بوده است. سعید سعدی تهیه‌کننده ۵۸ ساله و پرکار سینما و تلویزیون ایران است و سابقه تهیه آثاری از جمله سیزده، آلزایمر، خشم و هیاهو، تومان، مغزهای کوچ زنگ زده و آرایش غلیظ را دارد.

مطالب مرتبط
برچسب ها: فیلم بی رویا
نظر شما