به گزارش پايگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مراکز زیرمجموعه سازمان فرهنگی هنری به مناسبت دومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی محصولات ویژهای برای انتشار در فضای مجازی تولید کردند.
بیش از ۲۰ محصول به این مناسبت تولید شد که پس از ارزیابی و رتبهبندی در کارگاه تخصصی از سوی مدیریت محصولات، توسط مناطق ۲۲ گانه تهران در فضای مجازی منتشر شدند.
ویدیو کلیپ «سردار دلها» با امتیاز کیفی ۷۶۷ کاری از فرهنگسرای خانواده به مدیر تولیدی شیوا مقدم، ایده پردازی و هماهنگی منصوره احمدی رتبه اول را کسب کرد.
پادكست «روایت یک مکتب» با امتياز كيفی ۷۳۸ کاری از مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۱ به مدیر تولیدی سیدمحمد حسن ساداتی و هماهنگی خدیجه مهدی پور رتبه دوم را کسب کرد.
ویدیوکلیپ «سردار ناتمام» با امتیاز کیفی ۶۸۴ کاری از مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۳ به مدیر تولیدی مرتضی طبسی و هماهنگی مهدی یوسفی و ایده پردازی حسن فراهانی، رتبه سوم را کسب کرد.