سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۱۲
کد خبر: ۱۲۲۱۶۶
|
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
بیستمین دوره جشنواره قلم زرین با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، حفظ ارزش‌های والای اخلاقی دینی، رشد و شناسایی ادبیات هدفمند و ارزش‌مدار از اهالی فرهنگ برای شرکت در جشنواره دعوت کرد.
بیستمین دوره جشنواره قلم زرین فراخوان داد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،  انجمن قلم ایران با اعلام آغاز به کار بیستمین دوره جشنواره قلم زرین، از اهالی فرهنگ و دست اندرکاران حوزه نشر، برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار منتشر شده در سال ۱۴۰۰ در زمینه‌های مجموعه داستان و رمان بزرگسال، مجموعه داستان و رمان کودک و نوجوان، شعر بزرگسال، شعر کودک و نوجوان، پژوهش و نقد ادبی را به دفتر جشنواره ارسال کنند. بدیهی است ملاک داوری، سال انتشار اثر مندرج در شناسنامه کتاب خواهد بود.

بنابراین نویسندگان و ناشران حداکثر تا ۱۵ اسفند ماه جاری فرصت دارند ۲ نسخه از اثر خود را که در سال ۱۴۰۰ چاپ و منتشر شده است به دفتر جشنواره به نشانی تهران، خیابان سیدجمال‌‌الدین اسدآبادی، نبش کوچه ۴۴ پلاک ۳۶۰ کدپستی۱۴۳۶۷۷۳۸۸۳ ارسال کنند.
 مراسم پایانی بیستمین دوره جشنواره قلم زرین با معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز در روز ۱۴ تیر ماه سال آتی همزمان با روز ملی قلم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نظر شما