جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۲۲۳۶۶
|
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
فرهنگ‌سرای خانواده دوره آموزشی زبان اشاره با حضور فراگیران شهرهای مختلف را روز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه در بستر فضای مجازی برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، دوره آموزشی زبان اشاره با حضور فراگیران شهرهای مختلف کشور از جمله جهرم، سمنان، شیراز، ساری، دماوند، بوشهر، تهران و کرج روز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه ساعت ۱۶ به همت فرهنگ‌سرای خانواده در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود. 

این دوره آموزشی با هدف کمک به افراد دارای مشکل شنوایی با آموزش زبان اشاره به متقاضیان و دوستداران ارتباط با گروه ناشنوایان با حضور مرضیه آقاخانی (مدرس) برگزار می‌شود.

آقاخانی دبیر آموزش و پرورش مدارس استثنائی و عضو مؤسس انجمن ملی زبان اشاره ایران و عضو علی‌البدل هیئت‌مدیره انجمن ملی زبان اشاره ناشنوایان ایران است.  

دوره آموزشی زبان اشاره در فرهنگ‌سرای خانواده در چهار ترم برگزار و در پایان گواهینامه پایان دوره آموزشی به فراگیران اعطا می‌شود.  

فرهنگ‌سرای خانواده در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق واقع است و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۷۱۲۸۳۹ تماس بگیرند. 

نظر شما