پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۰
کد خبر: ۱۲۲۶۰۵
|
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
به مناسبت سالروز وفات حضرت زینب (س)
ویدیوکلیپ "مجاهد صبور" شامل بیانات مهم رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز وفات حضرت زینب (س) از سری تولیدات ویدیویی "نشان" توسط فرهنگ‌سرای ابن سینا تولید و منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،"مجاهد صبور " عنوان شصت و هفتمین ویدیوکلیپ از مجموعه ویدیویی" نشان" است که توسط این فرهنگ‌سرا تولید و منتشر شده است.


در این شماره از مجموعه ویدویی نشان، بیانات رهبر حکیم انقلاب اسلامی در خصوص شخصیت حضرت زینب (س) به عنوان الگویی برای زنان مسلمان جهان در زمینه گوناگون نظیر صبر و تحمل، زندگی با عزت، خردمندی و تدبیر در رفتار از دوران کودکی تا واقعه عاشورا و مظهر ایستادگی در برابر حکام مغرور و متکبر و همچنین ایجاد جهاد تبیین در واقعه عاشورا که اجازه روایت سازی را به دشمن گرفت مورد بازخوانی قرار گرفته است.

مجموعه تولیدات ویدیویی "نشان" به طرح بیانات رهبر بزرگوار انقلاب در برهه‌های مهم مذهبی و ملی می‌پردازد و توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا به صورت مناسبتی تولید و منتشر می‌شود.
علاقمندان جهت مشاهده سایر تولیدات نشان می‌توانند به صفحه فرهنگ‌سرای ابن‌سینا در آپارات به آدرسFarhangsara_ebne_sinaمراجعه فرمایند.


مطالب مرتبط
نظر شما