شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۳
کد خبر: ۱۲۳۰۱۶
|
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
ویدیوکلیپ " مظهر انسان کامل " شامل بیانات مهم رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز ولادت امام حسین (ع) از سری تولیدات ویدیویی "نشان" توسط فرهنگ‌سرای ابن سینا تولید و منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، " مظهر انسان کامل " عنوان شصت و هشتمین ویدیوکلیپ از مجموعه ویدیویی" نشان" است که توسط این فرهنگ‌سرا تولید و منتشر شده است.

در این شماره از مجموعه ویدویی نشان، بیانات رهبر حکیم انقلاب اسلامی به مناسبت سوم شعبان روز ولادت حضرت امام حسین(ع) و درخصوص شخصیت حضرت امام حسین (ع) که در حقیقت مظهر انسان کامل و عبد خالص و مخلِص و مخلَص براى خدا است و همچنین تشریح واژه "شهادت" ‌که حقیقتاْ قلّه‌ی فداکارى یک انسان است و لازمه آن تلاش و مجاهدت براى ایجاد انقطاع‌الی‌ا‌لله‌ است و وقتی که انسان آن تلاش را که انجام داد آن‌وقت خداى متعال راه را باز می کند و قدم ها یکى پس از دیگرى به سمت نورانى شدن دل و به سمت پُر نور شدن وجود انسان برداشته می شود، مورد بازخوانی قرار گرفته است.

مجموعه تولیدات ویدیویی "نشان" به طرح بیانات رهبر بزرگوار انقلاب در برهه‌های مهم مذهبی و ملی می‌پردازد و توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا به صورت مناسبتی تولید و منتشر می‌شود.
علاقمندان جهت مشاهده سایر تولیدات نشان می‌توانند به صفحه فرهنگ‌سرای ابن‌سینا در آپارات به آدرس Farhangsara_ebne_sina مراجعه فرمایند.




مطالب مرتبط
نظر شما