جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۸
کد خبر: ۱۲۳۳۲۳
|
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
فرهنگسرای تهران برگزار می‌کند
مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22 در تعطیلات نوروزبه معرفی 100 نقطه مهم گردشگری شهر تهران دربرنامه چالش «تهران با تو» کرده است، شهروندان با حضور در مکان های معرفی شده می توانند با گرفتن عکس سلفی از خود و خانواده در مسابقه تهران با تو شرکت کنند .
معرفی 100 مکان گردشگری پایتخت در چالش تهران با تو / مسابقه عکس سلفی در «تهران با تو»////
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر،مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22 در تعطیلات نوروز به معرفی  100 نقطه مهم گردشگری شهر تهران  دربرنامه چالش " تهران با تو " کرده است . این برنامه با مشارکت معاونت گردشگری اداره کل گردشگری و صنایع دستی استان تهران - سایت کجارو - خانه عکاسان جوان برگزار می شود .  

 احمد زارعی مدیر چالش تهران با تو گفت : 100 نقطه گردشگری در تهران از طریق سایت فرهنگسرای تهران به نشانیhttps://tehran.farhangsara.ir با مسیر یابی مناسب به شهروندان معرفی می شود که شهروندان با حضور در این  100 نقطه مکان معرفی شده می توانند با گرفتن عکس سلفی از خود و خانواده  در مسابقه تهران با تو شرکت کنند .

وی گفت: هر چقدر تعداد بازدید‌های عکس بیشتر باشد شانس برنده شدن برای شرکت کنندگان نیز بیشتر است.
 در این برنامه 40 میلیون تومان جایزه برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است همچنین  "جایزه  ویژه ای نیز به عکسی از موضوعات  محیط زیستی مرکز گردشگری "  تعلق خواهد گرفت .
این گزارش می افزاید : علاقمندان از اول تا25 فروردین ماه می توانند عکس های خود را ارسال کنندکه اسامی افرادبرگزیده درمراسم اختتامیه چالش تهران با تو 18 اردیبهشت 1401  در فرهنگسرای تهران اعلام خواهدشد .
 
مدیرچالش تهران با تو گفت ؛ علاقمندان به شرکت دراین چالش باید در عکس سلفی با اماکن گردشگری  شئونات اسلامی را رعایت کنند، همجنین ابعاد عکس را در دو قاب عمودی و افقی همراه با  نام و نام خانوادگی و تلفن تماس خود را به واتس آپ فرهنگسرای تهران به شماره 09352502785 یا به اینستاگرام  « تهران با تو» به نشانی  Tehran.batoارسال کنند.






نظر شما