پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۱۷
کد خبر: ۱۲۳۹۱۴
|
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
ویدیوکلیپ "دریای حکمت" شامل بیانات مهم رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام علی(ع) از سری تولیدات ویدیویی "نشان" توسط فرهنگ‌سرای ابن سینا تولید و منتشر شد.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر، "دریای حکمت " عنوان هفتادومین ویدیوکلیپ از مجموعه ویدیویی" نشان" است که همزمان با سالروز شهادت حضرت امام علی (ع) توسط این فرهنگ‌سرا تولید و منتشر شده است.
به همین مناسبت در شماره جدید تولیدات ویدیویی "نشان" به بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون شخصیّت امیرالمؤمنین (ع) که ترکیبی از عناصری است که هرکدام به تنهایی یک انسان عالی مقام را اگر بخواهد به اوج آن برسد به زانو در می آورد. از دوران جوانیِ پرشور و پرحماسه او که الگوی جوانان و حکومت سراسر عدل و انصاف او که الگوی دولت مردان و زندگی سراپا مجاهدت و سراپا مسئولیت او که الگوی همه مؤمنان و آزادگی او که الگوی همه آزادگان جهان و سخنان حکمت آمیز و درس های ماندگار او که نمونه کامل برای همه‌ی عالمان و دانشمندان و روشن فکران هست پرداخته شده است.

مجموعه تولیدات ویدیویی "نشان" به طرح بیانات رهبر بزرگوار انقلاب در برهه‌های مهم مذهبی و ملی می‌پردازد و توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا به صورت مناسبتی تولید و منتشر می‌شود.

علاقمندان جهت مشاهده سایر تولیدات نشان می‌توانند به صفحه فرهنگ‌سرای ابن‌سینا در آپارات به آدرس  Farhangsara_ebne_sina   مراجعه فرمایند.


مطالب مرتبط
نظر شما