چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۸
کد خبر: ۱۲۴۲۵۰
|
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
همزمان با سی و سومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، کتاب شعر"کاج های آهنی" نوشته طاهره امینی جزه، شنبه 24 اردیبهشت ماه سالجاری در فرهنگسرای کتاب رونمایی می شود.
رونمایی از کتاب به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، در آیین رونمایی از کتاب "کاج های آهنی" که به همت کتابخانه اخلاق  از ساعت 16 تا 17:30 در محل برپایی یازدهمین دوره فرهنگسرای کتاب در محل مصلی بزرگ  امام خميني(ره)تهران برپا می شود علاوه بر نویسنده، جمعی از علاقمندان حوزه های ادبی، کانونهای ادبی و همچنین اعضای کانون زنگ داستان حضور دارند.

براساس این خبر، کتاب "کاج های آهنی" که در قطع رقعی توسط انتشارات حدیث قلم منتشر شده است، نویسنده ، نگاهی عمیق به موضوعات اجتماعی داشته و به درون گرايهایی انسان می پردازد، انسانی که گاه در لحظه با درک یک موضوع بیرونی، به یک شهود درونی می رسد و این تجربه را به صورت شعر به روی کاغذ می آورد.

این خبر می افزاید:طاهره امینی جزه، از سالهای دور شعر می سراید و بیش از آنکه شاعر باشد منتقد ادبی و داستان نویس است  و مجموعه مختلفی از او انتشار یافته و تلاش می کند تجربه های درونی خود را بیرونی نمايد.
فرهنگسرای کتاب در محل برگزاري سي و سومين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران در محوطه مصلای بزرگ امام خمینی(ره)، نبش خیابان هشتم واقع است.
نظر شما