شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۰
کد خبر: ۱۲۴۲۸۸
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
خانه فرهنگ امام علی(ع) برگزار می‌کند
خانه فرهنگ امام علی(ع) به مناسبت روز جهانی خانواده و در گرامیداشت این روز، مسابقه آشپزی خانوادگی را با عنوان «سفره برکت » برگزار می کند.

مسابقه آشپزی خانوادگی به مناسبت روزجهانی خانوادهخانه فرهنگ امام علی(ع) به مناسبت روز جهانی خانواده و در گرامیداشت این روز، مسابقه آشپزی خانوادگی را با عنوان «سفره برکت » برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، علی اکبر اسماعیلی مدیر خانه فرهنگ امام علی(ع) با اعلام این خبر گفت : اين مسابقه با حضور جمعي از بانوان علاقمند به آشپزي به همراه کودکان خود و به منظور ایجاد انس و الفت میان اعضای خانواده و ترويج فرهنگ آشپزي آسان و طبخ غذاهاي سالم برگزار می‌شود.

وی افزود: در این برنامه که با مشارکت اعضای کانون کودکان خلاق پیش دبستانی برگزار می‌شود مادران و بانوان با پخت انواع ماکارونی در منزل و مراجعه به خانه فرهنگ امام علی(ع) با هم رقابت می‌کنند و به نفرات برتر جوایزی به رسم یادبود اهداء خواهد شد.

گفتنی است مجمع جهانی سازمان‌ ملل15 مه برابر با 25 اردیبهشت را روز جهانی خانواده اعلام کرده است وهمه ساله چنین روزی به عنوان روز جهانی خانواده در کشورهای مختلف گرامی داشته می‌شود.

هدف از گرامیداشت روز جهانی خانواده، اهمیت جوامع جهانی به خانواده به عنوان اصلی‌ترین رکن جامعه و برطرف کردن مواردی است که در دنیای امروز این کانون گرم زندگی را تهدید می‌کند. علاوه بر آن، روز جهانی خانواده فرصت مناسبی برای ارتقای سطح آگاهی عمومی در مورد مسائل مربوط به خانواده و بسط آن در جوامع مختلف است. در ایران اسلامی نیز همچون دیگر کشورهای جهان، دولت و مردم با گرامیداشت این روز، حمایت خاص خود را از کانون گرم خانواده اعلام می‌دارند.

ویژه برنامه سفره برکت به مناسبت روزجهانی خانواده، روز دوشنبه 26 اردیبهشت ۱۴۰۱در خانه فرهنگ امام علی (ع) واقع یافت آیاد، بلوار الغدیر شمالی، میدان جانبازان، بوستان فارابی برگزار می‌شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 66785040 تماس بگیرند.

نظر شما