پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۳۳
کد خبر: ۱۲۴۳۴۷
|
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالله فاطمی‌نیا خطیب، کتاب‌شناس و از اساتید اخلاق تهران پیام تسلیتی صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالله فاطمی‌نیا خطیب، کتاب شناس و از اساتید اخلاق تهران پیام تسلیتی صادر کرد. این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
فقدان استاد اخلاق و عارف متأله، حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالله فاطمی‌نیا، دل‌های انسان‌های پاک‌سرشت را به درد آورد. این استاد برجسته با گفتار شیرین و نغز خویش، بیانگر حقایق زندگی بشر از دریچه احکام الهی و سیره ائمه معصوم (ع)، نزد آحاد مردم و به‌ویژه جوانان مشتاقی بود که تشنه حضور در فضای پاک و خالص معنویات بودند. 

نفس گرم ایشان که برآمده از سال‌ها مؤانست با سالکان توحیدی و مراقبت از نفس خویش بود، وی را به شخصیتی پاک نزد مخاطبان و مجالس وعظ و سخن او را به پرشورترین صحنه خداجویان تبدیل کرد.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درگذشت این پیرو صادق آل الله و همراه همیشگی امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی را به همه شیفتگان آموزه‌های الهی، تسلیت می‌گوید.»

نظر شما