پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۲۲
کد خبر: ۱۲۴۴۱۱
|
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، مراسمی با حضور جمعی از مدیران روابط عمومی رسانه‌ها، دستگاه‌ها و نهادها به همت فرهنگسرای رسانه و در محل بسیج رسانه کشور برگزار شد.

دورهمی مدیران روابط عمومی کشور برگزار شدبه گزارش پایگاه خبری تحلییل فرهنگ و هنر، در این مراسم همچنین عباس محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه کشور و مهدی شکیبایی رئیس فرهنگسرای رسانه شهرداری تهران حضور داشتند.

در این مراسم که به همت سازمان بسیج رسانه کشور و فرهنگسرای رسانه برگزار شد، عباس محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در سخنانی درباره‌ی اهمیت روابط عمومی و وظایف محوله به آن و هماهنگی های بین روابط عمومی ها و رسانه ها صحبت کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری جلسات مستمر با اهالی رسانه، مطبوعات و مدیران روابط عمومی رسانه‌ها به منظور طراحی الگویی صحیح و کارآمد در حوزه ارتباطات موثر بین دستگاهها و رسانه ها خبر داد.

مهدی شکیبایی رئیس فرهنگسرای رسانه نیز ضمن معرفی روابط عمومی به عنوان یکی از واحدهای اثرگذار در سازمان‌ها و پیوند دهنده بین یک دستگاه دولتی یا غیر دولتی با افکار عمومی کشور از لزوم ارتقای دانش مدیران این بخش و به‌کارگیری نیروهای توانمند خود در این عرصه سخن گفت.

شکیبایی روابط عمومی را عامل پیوند و مانع گسست ها بین حاکمیت و مردم دانست و افزود: نقشی که روابط عمومی ها برای حاکمیت ایفا می کنند نقشی بی بدیل است و بویژه در دوره های کنونی که پیوندی هم میان روابط عمومی و ارتباطات ایجاد شده این نقش گسترده تر نیز می ود.

وی در ادامه با گرامی دشت یاد مرحود دکتر معتمدیان پدر علم ارتباطات و مرحوم دکتر حمید نطقی پدر علم روابط عمومی با اشاره به برخی دیدگاهها در خصوص نامگذاری یک روز خاص برای روابط عمومی ها و جدا کردن آن از روز ارتباطات، این دیدگاه را دیدگاهی اشتباه توصیف کرد و افزود: امروز دیگر نه روابط عمومی را می توان بدون ارتباطات تصور کرد و نه ارتباطات را بدون روابط عمومی و این دو دیگر لازم و ملزوم همدیگر شده اند.

در بخش دیگری از این جلسه، با تاکید بر اجرای جلسات ماهانه، مدیران روابط عمومی رسانه‌ها به بیان دغدغه‌های خود در حوزه ارتباطات و روابط عمومی پرداخته و خواستار استمرار داشتن این جلسات با هدف رسیدن به خروجی معین و اثرگذار شدند.

در پایان این جلسه نیز از شرکت‌کنندگان با اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود از سوی سازمان بسیج رسانه کشور تقدیر شد.

دورهمی مدیران روابط عمومی کشور برگزار شد


براساس این گزارش، ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است.

انتهای پیام


نظر شما