چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۵
کد خبر: ۱۲۴۷۹۶
|
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
گزیده بیانات مهم رهبر حکیم انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز ولادت امام رضا (ع) از سری تولیدات ویدیویی "نشان" توسط فرهنگ‌سرای ابن سینا تولید و منتشر شد.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر، " مدبر رئوف " عنوان هفتاد و سومین ویدیوکلیپ از مجموعه ویدویی" نشان" است که همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) توسط این فرهنگ‌سرا تولید و منتشر شده است.
به همین مناسبت در شماره جدید مجموعه ویدیویی "نشان" بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص دوران امامت امام رضا(ع) که همزمان با دوران سلطه‌ى قاهرانه‌ى هارون‌الرّشید بود که این بزرگوار توانستند در همان شرایط دشوار، خطّ روشن سیره‌ى نبوى و معارف قرآنى و اسلامى را بین جامعه‌ى مسلمین توسعه بدهند و دلها را به مکتب اهل‌بیت(ع) و به خاندان پیغمبر(ص) نزدیک کنند و همچنین تبیین  سیاست امام رضا(ع) در مقابل حیله مأمون جهت به ضعف کشاندن حرکتِ معرفتِ اهل‌بیت (ع) که ایشان در مقابل این حرکت سیاسى و زیرکانه‌ى مأمون، یک برنامه‌ى مدبّرانه‌ى الهى را طرّاحى کردند و عمل کردند و پیش بردند که نه فقط خواسته‌هاى دستگاه خلافت برآورده نشد، بلکه درست بعکس، موجب رواج و گسترش فکر معارفىِ قرآنى و منتسب به اهل‌بیت در اقطار دنیاى اسلام شد، مورد بازخوانی قرار گرفته است.
مجموعه تولیدات ویدیویی "نشان" به طرح بیانات رهبر بزرگوار انقلاب در برهه‌های مهم مذهبی و ملی می‌پردازد و توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا به صورت مناسبتی تولید و منتشر می‌شود.
علاقمندان جهت مشاهده سایر تولیدات نشان می‌توانند به صفحه فرهنگ‌سرای ابن‌سینا در آپارات به آدرس  Farhangsara_ebne_sina  مراجعه فرمایند.

مطالب مرتبط
نظر شما