شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۶
کد خبر: ۱۲۵۱۱۸
|
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
خانه فرهنگ نیایش همزمان با آغاز فصل تابستان و تعطیلی مدارس برنامه‌های سرگرم‌کننده برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده است.
ایستگاه نشاط و سرگرمی در خانه فرهنگ نیایش برپا می‌شود
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر، همزمان با فرارسیدن فصل تابستان و به منظور پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، خانه فرهنگ نیایش ایستگاه‌های فرهنگی هنری برپا کرده و ویژه برنامه‌های مفرحی را برای شهروندان تدارک دیده است.
خانه فرهنگ نیایش همانند سال‌های گذشته در فصل تابستان اقدام به برگزاری ویژه برنامه‌ای شاد و مفرح مخصوص کودکان و نوجوانان با عنوان ایستگاه «عصرانه نشاط» کرده است.
در این ایستگاه برنامه‌هایی نظیر برگزاری مسابقات ورزشی نظیر طناب‌کشی، دارت و ...، بازی‌های بومی و محلی، ایستگاه رادیو، اجرای گروه نمایش، کارگاه نقاشی برای کودکان و ... تدارک دیده شده است.
همچنین در این ایستگاه فرهنگی، کارگاه‌ روانشناسی و خانواده با حضور مشاورین مجرب خانه فرهنگ نیایش برپا می‌شود که شهروندان عزیز می‌توانند سوالات خود را به صورت حضوری از مشاورین بپرسند.
براساس این گزارش، ایستگاه‌های فرهنگی هنری روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ به همت خانه فرهنگ نیایش در فضای باز برپا شده و پذیرای کودکان و خانواده آنهاست.

نظر شما