جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۶
کد خبر: ۱۲۵۱۳۰
|
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
کتاب «صنعت سینما در عصر همه‌گیری کرونا» به قلم امین مختاری، بهزاد رشیدی و فرزاد خشنودان توسط انتشارات جهاد دانشگاهی هنر منتشر شد.
«صنعت سینما در عصر همه‌گیری کرونا» راهی بازار نشر شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، این کتاب به بررسی شرایط و رخدادهایی که صنعت سینما در دوران شیوع بیماری کرونا با آن مواجه بوده‌است، پرداخته و تلاش کرده ضمن بررسی علمی و آماری رویدادها، آینده این صنعت در دوران بعد از همه‌گیری کرونا را مورد بررسی قرار دهد.  

چگونگی تأثیر شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا بر سینمای جهان و ایران، شکل‌گیری و تقویت رقیبی قدرتمند به نام شبکه‌های نمایش خانگی و ترسیم چشم‌اندازی از آینده صنعت سینما در دوران پساکرونا عناوین سرفصل‌های اصلی این کتاب هستند.

بر اساس این گزارش از روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، بررسی رخدادهای سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در سینمای جهان و ایران و ضرورت استفاده از فناوری‌های روز و سازوکارهای جدید در سینما، از دیگر موضوعاتی است که در این کتاب، به آن پرداخته شده‌است.

امین مختاری دانش‌آموخته کارشناسی سینما و کارشناسی ارشد تئاتر و همچنین معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر است. بهزاد رشیدی، رییس جهاد دانشگاهی هنر و دانش‌اموخته کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی است. فرزاد خشنودان عضو جهاد دانشگاهی هنر و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد رشته سینما است.
نظر شما