جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۳۱
کد خبر: ۱۲۵۵۷۹
|
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی " مانی " در فرهنگسرای ابن سینا گشایش می یابد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین افتتاحیه نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی" مانی " در روز شنبه یکم مرداد 1401 ساعت 16 در نگارخانه فرهنگسرای ابن سینا برگزار می‌گردد. در این نمایشگاه تکنیک ها و‌ سبک های مختلفی در حوزه نقاشی، عکس، طراحی و حجم به نمایش در خواهد آمد.
نام نمایشگاه (مانی ) متاثر از نام یکی از نقاشان فرزانه ایران قدیم است که بخشی از نقاشی های ایشان که به جای مانده است مایه الهام نقاشان این نمایشگاه شده است.
اکثر هنرمندان این نمایشگاه دانش آموخته رشته هنر هستند که استعدادهای خود را در قالب بوم و‌ رنگ به مخاطبان عرضه می کنند .برخی از شرکت کنندگان نمایشگاه "مانی" قبلا نمایشگاه انفرادی داشته اند ‌‌خود از پیشکسوتان هنرهای تجسمی هستند، در این نمایشگاه ترتیبی اتخاذ شده تا استادان بزرگ دانشگاه و ‌پیشکسوتان برای بازدید و ‌نقد آثار تشریف بیاورند.
هدف اصلی این نمایشگاه بیان احساس متفاوت هنرمندان در تلطیف جامعه و نشان دادن جنبه های زیبایی شناختی
زندگی امروز و جهان طبیعت است .

علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند هر روزه از شنبه یکم مرداد 1401 به مدت یک هفته از ساعت 9 تا 18 به نشانی میدان صنعت، ایران زمین شمالی، جنب شهر کتاب ابن سینا، فرهنگسرای ابن سینا مراجعه و جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 88366366-8 داخلی 122 تماس حاصل فرمایند.


مطالب مرتبط
نظر شما