جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۵۷
کد خبر: ۱۲۶۰۶۲
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
به همت دبیرخانه مسابقه «بانوی بی مثال» کارگاه «نگارش داستان دینی برای کودک و نوجوان» با تدریس سید علی کاشفی، نویسنده و شاعر در کتابخانه پارک شهر تهران برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، به همت دبیرخانه مسابقه «بانوی بی مثال» کارگاه «نگارش داستان دینی برای کودک و نوجوان» با تدریس سید علی کاشفی، نویسنده و شاعربه منظور آموزش علاقه مندان و ارتقای سطح کیفی آثار ارسالی، ۲۳ مرداد ماه در کتابخانه پارک شهر تهران برگزار می شود.

ظرفیت این کارگاه محدود است و علاقه مندان می توانند با ارسال عدد ۱ به شماره ۱۰۰۰۴۵۰۱۸ برای شرکت در این برنامه ثبت کنند.

کارگاه «نگارش داستان دینی برای کودک و نوجوان» روز یکشنبه ۲۳ مردادماه ساعت ۱۷ الی ۱۹ در کتابخانه پارک شهر تهران برگزار می شود. این برنامه همچنین به صورت زنده از طریق پلتفرم اسکای روم به نشانی  http://skyroom.online/ch/nahaad/mahafel، صفحه آپارات نهاد www.aparat.com/iranpl، و پایگاه اطلاع رسانی نهاد www.iranpl.ir پخش خواهد شد.

گفتنی است، نخستین دوره مسابقه «بانوی بی‌مثال» با موضوع زندگی حضرت خدیجه(س) با مشارکت مدیریت آفرینش های ادبی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و نهاد کتابخانه ها عمومی کشور آغاز به کار کرد. علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های داستان کوتاه، مینی‌مال و داستان کودک درباره شخصیت و زیست حضرت خدیجه(س) تا پایان شهریور ماه به همراه اطلاعات نویسنده (شامل نام و نام خانوادگی، سن، تحصیلات و شماره تماس) با مراجعه به سامانه مسابقات کتابخوای نهاد به نشانی www.samakpl.ir و یا از طریق نشانی bimesal۱۴۰۱@gmail.com ارسال کنند.
نظر شما