شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۹
کد خبر: ۱۲۶۰۷۶
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
پاتوق کتاب «یکشنبه‌های کتاب و کتابخوانی» فرهنگسرای خاوران با حضور الهام فلاح برنده جایزه بهترین رمان دوسالانه پروین اعتصامی یکشنبه (۲۳ مردادماه) ساعت 17 برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، میهمان این هفته پاتوق کتاب فرهنگسرای خاوران بانوی نویسنده کودک، نوجوان و بزرگ سال و همچنین برنده جایزه بهترین رمان بزرگ‌سال دوسالانه پروین اعتصامی، خانم الهام فلاح است.

پاتوق کتاب فرهنگسرای خاوران به صورت هفتگی یکشنبه‌ها، با حضور علاقه‌مندان به کتاب برگزار می‌شود. این محفل کتاب فرصتی برای مخاطبان علاقه‌مند به حوزه کتاب و کتابخوانی است تا با نویسندگان و افرادی که فعال حوزه کتاب به شمار می‌روند از نزدیک به گفت‌وگو بپردازند و طرح مسائل خود را در زمینه کتاب داشته باشند.

پاتوق کتاب تاکنون میزبان نویسندگان و فعالان حوزه کتاب همچون مصطفی رحماندوست، احمد ابوالفتحی، مالک شجاعی‌جشوقانی، حمید سلیمی و محیا ساعدی بوده است. این هفته نیز پاتوق کتاب فرهنگسرای خاوران میزبان الهام فلاح نویسنده کودک، نوجوان و بزرگ سال است.
«الهام فلاح» با انتشار آثارش نشان داد نویسنده‌ای خوش‌ذوق و توانا است. او برای داستان «خون‌مردگی» موفق به دریافت جایزه بهترین رمان بزرگ‌سال دوسالانه پروین اعتصامی شد و موردتوجه‌ی منتقدان و صاحب‌نظران قرار گرفت.
«الهام فلاح» نویسنده‌ای پرکار است که در حوزه‌ی کودک و نوجوان هم فعالیت کرده است.
تاکنون شش کتاب در حوزه بزرگسال و دو کتاب رمان نوجوان منتشر کرده‌ است.

پاتوق کتاب فرهنگسرای خاوران با اجرای مجریان، مرتضی پرنیان و مهسا شمسیان پیرامون شعر و  ادبیات کودک و نوجوان و بزرگ سال، یکشنبه (۲۳ مرداد‌ماه) ساعت 17 با حضور الهام فلاح برگزار می‌شود.

علاقه‌مندانی که امکان حضور در برنامه را ندارند می‌توانند از طریق صفحه مجازی کتابخانه خاوران به‌صورت زنده  برنامه را تماشا کنند. همچنین برای حضور می‌توانید به نشانی، خیابان خاوران، فرهنگسرای خاوران مراجعه کنند.
مطالب مرتبط
نظر شما