جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۳۶
کد خبر: ۱۲۶۲۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹
فرهنگ‌سرای فردوس در روزهای جمعه 28 مرداد و پنج‌شنبه 3 شهریورماه، میزبان برنامه تلویزیونی «رنگین کمان» شبکه پنج سیما است.
کودکان به برنامه تلویزیونی «رنگین کمان» دعوت شدندبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ برنامه تلویزیونی «رنگین کمان» شبکه پنج سیما، جمعه 28 مرداد و پنج‌شنبه 3 شهریورماه، از فرهنگ‌سرای فردوس تقدیم نگاه مخاطبان به ویژه کودکان می‌شود.


گروه «رنگین کمان» که هر هفته به فرهنگ‌سراهای مختلف شهر تهران می‌رود، این هفته و هفته آینده به فرهنگ‌سرای فردوس خواهد آمد و در این مجموعه فرهنگی برنامه را برای حاضران و بینندگان اجرا خواهند کرد.


«رنگین کمان» بخش‌های متنوعی همچون مسابقه، شعر، گروه سرود برای حاضران خواهد داشت و محمد خوارزمی آیتم بازی با بچه ها را اجرا می‌کند.


برنامه «رنگین کمان» کاری از گروه خانواده و کودک در فصل تابستان روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه حوالی ساعت ۱۵ از شبکه پنج سیما تماشایی می‌شود.
 

ورود به این برنامه برای عموم کودکان آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان می توانند روز جمعه 28 مرداد و پنج‌شنبه 3 شهریورماه راس ساعت 14 به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی (مخابرات) مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با 44058900 تماس بگیرد.
نظر شما